FANDOM

Flagi Oryginał tej strony pochodzi z angielski Huntik Wiki. Zobacz Spirit World na tamtej wiki i jej historię edycji użytkowników. (CC-BY-SA)

Świat Huntik (też Duchowy Świat) - wymiar, z którego pochodzą Tytani oraz Anulatorzy. Podstawowymi środkami do tworzenia połączeń z Huntikiem są Neksusy oraz Amulety. Z kolei zdolność do otwierania przejść między wymiarami ma Legendarny Tytan Nieśmiertelności, Przedwieczny.

HistoriaEdytuj

Lord Casterwill, pierwszy Łowca, przywołał Tytanów z Huntika, wykuwając Amulet Woli, by z ich pomocą pokonać Anulatorów. [1]

Później, gdy Eathon Lambert uciekał przed Profesorem i jego ludźmi w Peru, przedostał się do Huntika za pomocą Neksusa ukrytego za wodospadem. [2]

W trakcie ostatecznej walki z Profesorem w jego zamku, Lok dzięki Dendrasowi przejął kontrolę nad Przedwiecznym, nakazując mu powrót do Huntika razem z Tytanami Tao, Araknosem i Behemotem. Gdy znikali w przejściu utworzonym przez Przedwiecznego, Araknos użył swoich sieci, by wciągnąć za sobą Profesora.[3]

Jakiś czas później drużyna Dantego odnalazła Neksus w Peru. Korzystając ze zdolności Janusei Strażniczki Wrót oraz Holotoma należącego niegdyś do Eathona Lamberta, nawiązali połączenie z ojcem Loka, który opowiedział im, co się wydarzyło dziesięć lat wcześniej.[4]

W trakcie eksploracji Tír na nÓg, Lok wpadł do dziury między wymiarami, w której również udało mu się nawiązać kontakt z Eathonem.[5]

OdniesieniaEdytuj