FANDOM

Atlantyda - zatopione miasto niegdyś należące do rodziny Casterwill, chronione przez specjalną barierę. W Atlantydzie ukryty był Amulet Woli.

TestyEdytuj

Żeby zdobyć Amulet Woli, Łowcy musieli zdać cztery testy.

Test odwagiEdytuj

Aby zdać test, Lok Lambert musiał wykazać się odwagą i przejść przez ogień. Jeśliby się zawahał lub przestraszył, ogień spaliłby go.

Test sprawnościEdytuj

W ramach testu sprawności Dante Vale musiał pokonać trzech Mermanów. Za każdym razem gdy przyzwał Tytana, Mermani byli w stanie przywołać ich odpowiedniki. Vale wygrał, dopiero gdy użył Legendarnego Tytana Ciała Behemota, który był jedyny w swoim rodzaju i nie mógł mieć swojego odpowiednika.

Test inteligencjiEdytuj

W trakcie testu na inteligencję Sophie Casterwill została postawiona przed pytaniem o ilość świątyni Posejdona wybudowanych przez mieszkańców Atlantydy. Sophie od razu zauważyła, że są cztery świątynie, każda na rogu miasta, jedna za kompleksem budowli Casterwillów oraz jedna na powierzchni ziemi, która pozwalała na wejście do Atlantydy.

Test szlachetnościEdytuj

Od Zhalii Moon wymagano skruchy i szczerości. Dzięki przyznaniu się do błędów popełnionych w przeszłości mogła zdać test. [1]

GaleriaEdytuj

>> Kliknij, by przejść do galerii.

OdniesieniaEdytuj

  1. S1 Odc21