FANDOM

Flagi Oryginał tej strony pochodzi z angielski Huntik Wiki. Zobacz Nostradamus' Scrying Glass na tamtej wiki i jej historię edycji użytkowników. (CC-BY-SA)

Czasokular - artefakt, który należał do wielkiego Nostradamusa Casterwilla i pomagał mu w przepowiadaniu przyszłości.

HistoriaEdytuj

Nostradamus pozostawił czasokular ukryty w drewnianej skrzynce niewidzialnej dla ludzkiego oka w swoim obserwatorium. Na jego straży postawił trzy Tytany, Strażniki Triklops.

Wiele lat później Stak odnalazł wskazówki dotyczące ukrytego obserwatorium i czasokularu w archiwach Organizacji. Te zostały wykorzystane przez Wildera, który niezwłocznie udał się na poszukiwania. Budynek okazał się być Muzeum w Salonikach i siedzibą Fundacji Huntik. Po uwięzieniu Petera, Billie i jeszcze jednego członka Fundacji, Organizacja splądrowała obserwatorium w poszukiwaniu artefaktu. Po przybyciu na miejsce drużyny Dantego Vale'a, odbyła się walka między członkami Fundacji a Organizacji, która zakończyła się wyrzuceniem pana Wildera i jego podwładnych przez strzegących obserwatorium Strażników Triklopsów.

Drużynie udało się odnaleźć Czasokular, który został wykorzystany przez Loka w celu odczytania czterowierszy.