FANDOM

Flagi Oryginał tej strony pochodzi z angielski Huntik Wiki. Zobacz Eathon Lambert's journal na tamtej wiki i jej historię edycji użytkowników. (CC-BY-SA)

Dziennik Eathona Lamberta - zbiór zapisków Eathona Lamberta o byciu Łowcą, Legendarnych Tytanach oraz magii. Lok Lambert używał dziennika, by dowiedzieć się o prawdzie, która stała za zniknięciem jego ojca.

HistoriaEdytuj

Eathon Lambert skrupulatnie opisywał swoje misje, znaleziska i przemyślenia, by udokumentować życie jako Łowca. Dokładne lokalizacje artefaktów czy miejsc ukrytych Amuletów przywiodły Loku na myśl, że odwiedzając je wszystkie, odnajdzie wskazówki na temat ojca i odnajdzie go.

Lok wraz z Sophie Casterwill znaleźli dziennik zupełnie przypadkiem, gdy dziewczyna stłukła jedną z figurek w pokoju Loka. Na to odkrycie dość szybko zareagowała Organizacja, która ruszyła w pościg za nastolatkami, by ukraść zeszyt. W wyniku gonitwy ulicami Wenecji, dziennik wpadł do jednego z kanałów. Woda częściowo zniszczyła jego zawartość. Mimo to, Lok był w stanie rozszyfrować część zapisków. Na ich podstawie zaproponował odnalezienie Amuletu Woli i Legendarnych Tytanów.

W trakcie jednej z misji, drużyna odnalazła instrukcje czaru Odrodzenie, którego nauki podjęła się Sophie. Dzięki niemu, dziennik udało się naprawić.

Po ataku na drużynę, dziennik trafił do rąk Shauny i Winda, którzy przekazali go wraz z Amuletem Woli Profesorowi. Niedługo po tym, drużynie udało się pokonać przywódcę Organizacji, dzięki czemu odzyskali dziennik.