FANDOM

Flagi Oryginał tej strony pochodzi z angielski Huntik Wiki. Zobacz Loreslave na tamtej wiki i jej historię edycji użytkowników. (CC-BY-SA)

Loreslave - rodzaj Tomu używanego przez Fanatyków Spirali Krwi. Łączy w sobie technologię z magią świata Huntik. Wszelkie komendy podawane są głosowo. Podobnie jak komputer, Loreslave jest w stanie odbierać e-maile czy łączyć się z internetem.

KomunikacjaEdytuj

Loreslave może łączyć się z innymi podobnymi urządzeniami i przekierowywać holograficzny obraz osoby dzwoniącej. Może go też wyświetlać na ekranie telewizora lub komputera. Urządzenie potrafi też odbierać przychodzące informacje o misjach i generować je w postaci kart.

Mapowanie terenuEdytuj

Choć zdolność loreslave'u do skanowania otaczającego go terenu jest ograniczona, to przechowuje w sobie wiele trójwymiarowych map, które można dowolnie powiększać w celu ustalenia szczegółów. Elementy zeskanowane można do woli łączyć z już istniejącymi. Loreslave pozwala również na zestawianie informacji.

ProfileEdytuj

W swojej pamięci loreslave posiada profile Tytanów, Amuletów oraz zaklęć. Jest w stanie je zeskanować i zapisać w swojej bazie, uwzględniając rozmiar, statystyki, trójwymiarowy obraz czy typ.