FANDOM

Flagi Oryginał tej strony pochodzi z angielski Huntik Wiki. Zobacz Lucas Casterwill na tamtej wiki i jej historię edycji użytkowników. (CC-BY-SA)

Lucas Casterwill jest starszym bratem Sophie. Tak jak ona został osierocony w wyniku pożaru ich domu w Francji. Chce, by Sophie nie mieszała się w walkę ramię w ramię z Casterwillami i by dalej pracowała dla Fundacji. Posiada on własną drużynę, w której skład wchodzą Dellix i Lane.

Charakter Edytuj

Lucas z początku wydaje się niezwykle arogancki i zadufany w sobie, jest szorstki dla siostry, jednak w dużej mierze jest to wynikiem jego opiekuńczości i troskliwości o Sophie, która jest jedną z niewielu osób, które mu pozostały. Lucas jest wierny swojej rodzinie oraz przyjaciołom i pragnie ich chronić za wszelką cenę. Potrafi też przeprosić i przyznać się do błędu.

Historia Edytuj

Lucas mieszkał wraz z Sophie oraz rodzicami w posiadłości Casterwillów we Francji, po pożarze spowodowanym przez członka Spiralii Krwi Kiela, został rozdzielony z siostrą i przez dziewięć lat uważał ją za zmarłą. Kiedy jednak zaczęła chodzić do publicznej szkoły w Wenecji a potem pomagać Fundacjii Huntik, odkrył, że żyje. Dla jej bezpieczeństwa nie spotkał się z nią jednak.

Fabuła Edytuj

Lucas pojawia się dopiero, gdy ukazała się Czerwona Kometa, a Sophie przybyła do biblioteki aby odkryć tajemnicę Ostrza Woli postanowił działać i zaatakował drużynę Huntik. Wpierw próbował robić wszystko aby powstrzymać Sophie przed działaniem i chciał aby się ukryła. Kiedy Casterwille zebrali się w Fortecy Żelaznej Woli obrał miejsce w radzie jako Nestor Domu Szlachetności. Podobnie jak Faclaud stał na stanowisku powstrzymania się od wali i chronienia rodziny. Kiedy Sophie się nie zgodziła, powiedział jej o Próbie Odwagi i Mitrasie zawierając z nią umowę, że jeśli ona nie przejdzie testu to pójdzie się ukryć. Sophie zdobyła jednak Mytrasa, mimo to z początku Lucas nie chciał zmienić zdania i walczyć, na którym to tle pokłócił się z drużyną gdy forteca została zaatakowana. Mimo wszystko poszedł z nimi walczyć, a pod koniec uznał Sophie jako swoją przywódczynię i przyznał się do błędu. Walczył po stronie Fundacji w czasie ostatecznego starcia ze Spiralą i Obłudnikiem. Został ranny, ale wyleczyła go Pani S - dawna pielęgniarka Metza. Potem przybył wraz z Sandrą Lambert na pomoc Drużynie Huntik, po krótkim starciu został jednak sparaliżowany przez Obłudnika. Dopiero po jego pokonaniu odzyskał wolność.

Zaklęcia LucasaEdytuj

Tytani LucasaEdytuj