FANDOM

Mitras - Legendarny Tytan Odwagi (Waleczności). Jego pierwotnym właścicielem był młodszy syn Lorda Casterwilla. W nieznanych okolicznościach znalazł się w Fortecy Żelaznej Woli, skąd zabrała go Sophie Casterwill, gdy połączyła się z Tytanem, zdając próbę odwagi.

WyglądEdytuj

Mitras jest lwem o sześciu łapach i postawie ciała przypominającej wygląd mitycznych centaurów. Ma niebieską sierść oraz płonące błękitnym płomieniem grzywę i ogon. Nosi elementy złoto-brązowej zbroi z czerwonymi kamieniami, a jego łeb ozdobiony jest koroną. Otacza go ognista złota aura.

Miejsce spoczynkuEdytuj

Pierścień z Legendarnym Tytanem Waleczności został ukryty w Fortecy Żelaznej Woli, skąd zabrała go Sophie Casterwill po przejściu próby odwagi.

HistoriaEdytuj

Mitras był Tytanem młodszego syna Lorda Casterwilla. W nieznanych okolicznościach został ukryty w Fortecy Żelaznej Woli, skąd zabrać mógł go tylko Łowca, który wykaże się na tyle wielką odwagą, by przejść próbę odwagi i połączyć się z Tytanem.

Gdy Sophie i Lok przybyli do Fortecy na zebranie rodziny Casterwillów okazało się, że Casterwillowie, w tym nowowybrany na nestora Lucas Casterwill, nie chcą wspomóc Fundacji Huntik w walce ze Spiralą Krwi. Aby udowodnić, że nadaje się na przywódczynię Rady Casterwillów, Sophie postanawia przejść próbę odwagi. Dziewczyna dowiaduje się, że jej brat próbował zrobić to wiele lat temu i mu się nie udało, lecz mimo tego nie zmienia zdania i wyrusza wraz z Lokiem i Cheritem na próbę.

Po wielu próbach na swojej drodze, Sophie stanęła w końcu przed najtrudniejszą z nich. Musiała stoczyć walkę z koszmarami, które wywoływały uczucia zwątpienia, przez co jedyną nadzieją na ratunek pozostawało związanie się z Legendarnym Tytanem Odwagi. Niepewna siebie Sophie początkowo nie potrafiła tego zrobić, jednak kiedy zrozumiała, że jej bliscy w nią wierzą, przyzwała Legendarnego Tytana, który w ciągu chwili rozprawił się z koszmarami i uleczył wycieńczonego walką Loka. Sophie triumfalnie powróciła do Casterwillów, którzy jednak nie zmienili zdania, uważając, że udowodniła swoje wartości Mitrasowi, a nie im.

Sophie przyzwała ponownie Mitrasa podczas oblężenia Fortecy Żelaznej Woli przez Spiralę Krwi. Początkowo jej się to nie udało, jednak po poświęceniu Nimue odkryła w sobie odwagę i zaakceptowała odpowiedzialność prowadzenia Casterwillów, dzięki czemu Legendarny Tytan odpowiedział na jej wezwanie. Chociaż Mitras pokonał Balem Pyra, przegrał walkę z Demonicznym Królem - najsilniejszym tytanem Kiela. Po wygranej bitwie ze Spiralą Krwi, Sophie przekazała pierścień z Mitrasem Viviane Casterwill, aby dodało to jej odwagi po śmierci babki.

Jako nowa Pani Jeziora Viviane brała udział również w bitwie z Obłudnikiem. Przywołała wtedy Mitrasa by ochronić siebie, a także White'a i Mallory'ego przed Shauną.

UmiejętnościEdytuj

Mitras prócz ogromnej siły fizycznej posiada również niezwykłe moce. Jako Legendarny Tytan Odwagi i Waleczności swoim rykiem poraża przeciwnika, ale zarazem dodaje odwagi swoim sojusznikom. Potrafi biegać z zawrotną szybkością. Swoimi ostrymi pazurami z łatwością pokonuje pomniejsze Tytany. Potrafi leczyć słabych i zmęczonych walką, dodając im sił i odwagi. Więź z Legendarnym Tytanem Odwagi nawiązać może jedynie Łowca o dużej pewności siebie - w przeciwnym razie Mitras go nie zaakceptuje.

WezwanieEdytuj

  • "Zarycz, Legendarny Tytanie Waleczności, Mitrasie!"

CiekawostkiEdytuj

  • Mitras jest pierwszym Legendarnym Tytanem Sophie.
  • Jest to także pierwszy Tytan Viviane i jej pierwszy Legendarny Tytan.
  • Jego imię pochodzi od perskiego boga Mitry, który czczony był jako patron wojowników i władców, opiekun układów i umów oraz ten, który zaprowadza pokój między ludźmi.

GaleriaEdytuj

>> Kliknij, by przejść do galerii.