FANDOM

Flagi Oryginał tej strony pochodzi z angielski Huntik Wiki. Zobacz Willblade na tamtej wiki i jej historię edycji użytkowników. (CC-BY-SA)

Ostrze Woli - miecz wykuty przez Starszą córkę Lorda Casterwilla do obrony rodziny. Kryje w sobie Amulet Pendragona.

HistoriaEdytuj

Ostrze Woli zostało wykute przez pierwszą Panią Jeziora, starszą córkę Casterwilla. Na początku w Ostrzu Woli schowany był Amulet Quetzalcoatla. Lord Casterwill użył Ostrza do zapieczętowania Spiralnego Znaku, by powstrzymać Anulatorów przed zstąpieniem na Ziemię.

Wiele lat później Lok zdobył Ostrze Woli, wyciągając je ze skały w zamku w Avalonie, aby ochronić Sophie przed Organizacją. Od tamtej pory Ostrze zostało jego ulubioną bronią, z której mocy często korzystał podczas walk. Mimo to Lok czuł, że nie jest w stanie stworzyć więzi z ukrytym w środku Pendragonem.

Gdy Lok wpadł w dziurę pomiędzy Ziemią a Światem Huntik na Tír na nÓg i spotkał się ze swoim ojcem, objawił się im duch Lorda Casterwilla, który mianował chłopaka na prawowitego obrońcę Casterwillów. To pozwoliło mu na połączenie się z Pendragonem.

W trakcie walk w Bazie Spirali Krwi, Lok nieświadomie odpieczętował Spiralny Znak. Później, gdy młodemu Lambertowi udało się przyzwać Quetzalcoatla, umieścił jego Pierścień w Ostrzu, dzięki czemu pokonał Legendarnego Tytana Obłudy, a potem samego Obłudnika.

MocEdytuj

Ostrze woli potrafi zapieczętować jak i odpieczętować Spiralny Znak. Ostrze Woli jest w stanie wysyłać wiązki energii w postaci niebieskich i żółtych cięć.

GaleriaEdytuj

>> Kliknij, by przejść do galerii.