FANDOM

Próżny - jedyny znany Anulator. Jako zwiadowca przybył na Ziemię, gdzie stworzył Spiralny Znak, by przyzwać swoich braci, jednak został powstrzymany przez Casterwillów. Poległ w starciu z Czerwoną Kometą podczas ostatecznej bitwy ze Spiralą Krwi i Obłudnikiem.

WyglądEdytuj

Próżny jest humanoidalnym kosmitą o częściach ciała nadających mu wygląd kałamarnicy. Ma drobne ciemne oczy, po cztery pazury na dłoniach, płetwy na przedramionach oraz niekształtne nogi (przypominające nogi Przedwiecznego). Z jego tułowia i wydłużonej głowy wyrastają macki. Nosi fioletowy napierśnik z błękitno-granatowym kamieniem.

Miejsce spoczynkuEdytuj

Amulet z Próżnym został ukryty w tajemnej bibliotece Klausa, gdzie rozegrała się o niego potyczka między drużyną Dantego, a Spiralą Krwi. Amulet był w posiadaniu Rassimova do czasu ostatecznej bitwy i prawdopodobnie został zniszczony, gdy Próżny i jego Łowca polegli w starciu z Czerwoną Kometą.

HistoriaEdytuj

Tysiąclecia temu Próżny przybył na Ziemię jako zwiadowca Anulatorów, a później walczył u ich boku w 500-letniej wojnie z Casterwillami. Widząc rychłą przegraną, stworzył Spiralny Znak, by móc przywołać armię swoich braci, jednak powstrzymali go synowie i córki Casterwilla. Spiralny Znak został zapieczętowany, Obłudnik ukarany, a Próżny uwięziony w amulecie. Został na wieki zapomniany, dopóki w nieznanych okolicznościach nie odkrył go Klaus, który schował amulet z Anulatorem w swojej tajnej bibliotece Organizacji.

Prowadzona przez Eathona Lamberta drużyna Dantego odnalazła bibliotekę Klausa, a w niej Próżnego, którego ciemna energia wyzwoliła się po latach uśpienia i przebudziła Czerwoną Kometę. Drużynę zaatakowała Spirala Krwi z Rassimovem i jego rodzeństwem na czele, a Shauna odebrała im amulet z Anulatorem raz na zawsze.

Rassimov przyzwał Próżnego dopiero w ostatecznej bitwie, by pomógł mu odpieczętować Spiralny Znak i zaczął sprowadzać Anulatorów na Ziemię. Odkrywszy prawdziwe plany Obłudnika, zabrał Próżnego i udał się z nim na orbitę, by powstrzymać Czerwoną Kometę. Anulator zginął wraz ze swoim panem w zderzeniu, a jego amulet został zniszczony.

UmiejętnościEdytuj

Jako iż Próżny jest jedynym znanym Anulatorem, nie można dokładnie określić jego mocy, jednak można wywnioskować, że jako zwiadowca jest on niezbyt silny w porównaniu do innych Anulatorów. Jego zadaniem była aktywacja Spiralnego Znaku, by mógł przywołać swoich braci na Ziemię. Potrafi latać, a także teleportować się w dowolne miejsce na świecie. Oprócz podstawowych mocy, takich jak miotanie błyskawicami, posiada także tajemne umiejętności, które pozostają nieodkryte.

WezwanieEdytuj

  • "Zatrzymaj światło, Próżny!"

Występowanie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Inspiracją do powstania Próżnego był Cthulhu - niszczycielskie bóstwo z książek H. P. Lovecrafta. Oba stworzenia chcą wprowadzić chaos na Ziemi oraz przypominają hybrydy człowieka z ośmiornicą.
  • Jako iż jest Anulatorem, jako jedyny posiada inny amulet niż wszyscy Tytani.
  • Chociaż jego wzrost jest określany jako "kolosalny", jest to jedynie odniesienie w stosunku do Tytanów. W porównaniu z innymi Anulatorami, rozmiar Próżnego można określić jako "mały".
  • Chociaż wydaje się być jednym z potężniejszych stworzeń znanych Łowcom, w porównaniu z Anulatorami jest jednym ze słabszych. Świadczy o tym chociażby fakt, że nie potrafił zatrzymać Czerwonej Komety.

GaleriaEdytuj

Próżny/Galeria